Monday, February 27, 2012

pelakon peveret aku sekarang ni..

Okes..ni entry bodoh-bodoh je ok..cakap psl artis pulak aku ni..hehe

Kalau ditanya sapa artis yg aku suka sejak dua menjak ni, jawapannya adalah..



BETO KHUSYAIRI

dah lama dengar nama dia ni..mula-mula dalam hati aku, apehal dia ni letak nama beto pulak..macam 
hebat je..tapi cite dia aku tak pernah tengok pun.. 
pastu aku start tengok cite Geng Surau kat Astro, aku baru kenal dia..cite tu lawak gak..tp dia tak lawakpun..
yang lawaknya si Azhan Rani tu..dari situ berderet-deret drama dia aku tertengok..
yang paling best sekarang ni drama Pelangi Kasih dengan Nabila Huda and Puteri Sarah..
best pulak tengok dia belakon..
mcm ada aura even biasa je..lakonan dia macam somebody but aku tak ingatpun sape..hehe

dan pelakon perempuannya pulak adalah..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




NEELOFA

hahaha..boleh??
aku tau ramai yang tak suka dengan Neelofa ni..
tapi aku dah suka..
dulu memang yer aku tak suka sebab asyik-asyik nama dia je keluar..
naik bosan aku..
gosip je lebih..berlakon tak tara mana pun..
pastu bila tengok drama-drama lakonan dia, aku tau dia memang ada bakat..
pastu akupun mulalah minat dia..tapi semestinya bukan idola aku..
plus sebab dia memang cantik sangat-sangat..
BUT, kalau dia pakai tudung memang lagi cantik..
aku doakan semoga terbuka pintu hati dia untuk bertudung satu hari nanti..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...