Monday, August 12, 2013

Salam Aidilfitri

Wahhhh..sudah 3 bulan aku tak update blog ni..tapi masih ada jugak yang mahu berkunjung ke blog aku nih..hehe..

Masa bulan puasa tak sempat langsung nak update..even puasa, siang takyah masak, tapi aku still kena masak jugak anak-anak aku..so masa pun abis gitu jela..haha..petang pulak nak masak untuk berbuka..pastu berbuka..pastu kemas-kemas basuh pinggan..pastu bagi tido anak-anak..last-last dengan aku2 sekali tido..memang susah la nak bangun tengah malam pulak..akupun sekarang tengah fokus on 2nd blog aku tu..so, lagilah tak menyempat..aihhhh..kata surirumah..kunun-kunun macam banyak masa..tapi masa asyik takde je..bukan takde masa..tapi maybe time management aku tak kena..so, aku kena atur balik masa aku betul-betul..

Jom layankan saja gambar-gambar Aidilfitri 2013 kami kali ini..Tahun ni turn aku beraya kat rumah family-in-law aku kat Penang..Then petangnya balik kampung kat Gunung Semanggul, Perak sebab mak mertua aku buat majlis tahlil untuk arwah nenek suami..tahun ni 1st time beraya tanpa arwah tok..











Harap maklum..dalam picture ni semua muka anak-anak aku masam je masa hari pertama..Hannan memang raya pertama tu dia malu sungguh nak bergambar..suruh bersalaman pun dia taknak..dia macam 'shock' kejap tak tahu kenapa..yang Iman pulak memang payah nak bergambar dengan dia..memang dia paling payah nak senyum.masam je..tak macam kakak dia yang suka sangat bergambar..cuma yang kali ni saja dia buat perangai..kalau tak, memang mudah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...