Thursday, April 18, 2013

Hannan passed potty train at 4 years!


Oh ini cerita lama sebenarnya..tapi aku baru nak update..kesian kan..Hannan dah pass kencing malam dah berbulan-bulan dah..So, sekarang ni, if dia nak kencing, dia memang akan bangun..tapi most of the time, dia memang tak pernah kencing waktu tidur..

Sekarang ni, dia memang dah tak bergantung dengan apa2 pelapik dah..and even at night..kalau overnite kat hotel pulak, aku taklah risau sangat sebab diapun dah boleh rasa if dia nak kencing malam..dia akan bangun gerak papa dia..selamat aku..hahaha..

So sekarang, dah dapat jimat pampers dah..tak payah beli dah untuk Hannan masa tidur kat hotel..

Pasni nak fokus potty train utk Iman pulak..tunggu dia dah lancar bercakap, aku nak start training dia..hahaha..terpaksa gulung segala karpet semuanya..

Aku tetiba je teringat yang aku penah post entry pasal potty train Hannan..hahaha..tapi takpela..post jela banyak2 kali pun..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...