Thursday, April 18, 2013

i'm back!

Tak tahu nak mula dari mana..dah lama gila ok aku tinggalkan blog ni..hampir 3 bulan..nasib baik masih lagi ingat password nya..huhu..kalau boleh, aku memang taknak biarkan blog ni terkubur cemtu je..kalau boleh dan selagi masih sihat dan masih ada kudrat, aku masih lagi nak menaip cerita-cerita kehidupan aku sekeluarga..kalau boring-boring, boleh buat blog walking balik baca blog sendiri..harharhar..

Yang paling best, walaupun aku dah abaikan berzaman, tapi tak sangka masih ada lagi komen dari orang tertentu kt salah satu entry aku ni..maknanya, kewujudan blog aku ni masih lagi dapat dikesan oleh google..hahaha..tu yg membuatkan aku nak sambung balik cerita2 aku dalam ni..banyak sangat nak cerita..tapi tak tahu nak mula dari mana..yang buat aku sibuk sekarang ni, sebab akupun dah nak kena manage satu lagi blog aku..so, tengah dalam proses nak menstabilkan blog tu supaya dia sentiasa hidup saja..hehehe..bila dah tumpu kt situ, yang ni pulak terabai..haihh..payah nak bahagikan masa..elok2 ada masa, ada je benda yang nak ganggu konsentrasi aku..

Bercerita pasal blog aku yang lagi satu tu, jemput2lah yer korang-korang yang banyak masa di depan laptop or ipad ni, jemput baca blog aku yang satu lagi tu..banyak berkisahkan penyusuan susu ibu dan tips kesihatan diri..semuanya untuk dikongsi bersama..

www.nutrihijau.blogspot.com

Jemputlah baca..dan bagi korang yang nak cuba sebarang produk Shaklee, boleh hubungi i je..memang best..sebab apa aku kata best?sebab aku pernah cuba, and sebab tu aku sangat yakin dengan keberkesanan vitamin Shaklee ni..yang penting, ia memang selamat!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...