Tuesday, April 6, 2010

banyak pulak keje..

This month will be minggu yg agak sibuk bg aku..tambah lagi, dengan final exam nya..keje aku kt lab lagi..tapi camne pun aku nak ber'blog' jugak..haha..dulu2 kecik2 aku suka sgt tulis diari seharian aku dlm buku khas..and now, memang dah x main dah diari2 ni..malas nak tulis..nak luah dlm blog pulak..haha..pastu bila2 boring, aku akan baca balik diari aku tu..erm..it's like an interesting things to do even though busy like a hell..i like it..aha aha..

Bulan ni la nak kena wat cloning..leh wat awl lagi patutnya..tp sebab nak tunggu barang x sampai2 lagi, terpaksa menunggu pulak..nasib baikla aku x sambung belaja kt UIA ni..oh tidak!!!mendengarkan ke'tension'an kawan2 aku yg ada ni,mujurla aku x buat master kt sini..nasib baik keje je utk jangka masa yg pendek..huhu

Bulan ni gak final exam aku dah start..adoila..pastu nak kena anta tesis lagi..1st draft..hohohoh..sangatla banyak kejenya..tp takpe..relax relax...aku xnak tension2 lagi...hehe...i'm trying to finish one by one..skg pun tgh nak cari source lagi utk project aku..huhu..nak g library, sangatla malas aku ni..sbb jauh..ni yg rasa nak copy paste internet je..hahahahahahaha..pemalas tul...

Hopefully aku dapat manage keje aku ni dengan baik....x sabar2 nak abiskan belaja ni...tiba rasa malas je..haha...kenapala mood aku utk bekerja n belajar ni berubah2..tetiba jugak rasa mcm nak berbisnes...haha...BOLEH KE???????








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...