Tuesday, April 13, 2010

kesian sungguh...

Petang tadi otw aku amik Hannan kt nursery dia, aku lalu area sekolah...aku nampak sorang budak laki belasan tahun berpakaian sekolah lengkap..and at the same time, lalu la sebuah keta yg takla sebesar mana, and takla secantik mana driver nya..

Eii...memang kesian sangat budak tu..keta tu drive laju and at the same time, lalu kt satu lopak yg memang penuh air...kebetulan hujan lebat petang tadi..dahla jln sempit, pastu kawasan sekolah..dah tu, bwk keta laju pulak tu...abis air terkena kt budak sekolah tu..

Terkejut beruk muka budak tu aku tengok...poor him!!!dahla baju putih..i believe budak tu ada extra kelas ptg tu...sbb dia x balik lagi..kesian lagi utk dia!!!basah baju dia..aku nampak mulut budak tu membebel kata baju dia basah...KESIAN LAGI...

POMPUAN TU??? dengan selamba dia drive keta tu tanpa rasa bersalah langsung.. kepala dia pun x paling langsung tgk budak tu...serius aku rasa mcm nak hon je kt POMPUAN tu...TAK BERHATI PERUT LANGSUNG..SANGAT SOMBONG!!!pakai tudung tapi perangai tahpape...susah sangat ke klu ko dah tau jln sempit and berlopak2, apala sangatnya kalau ko SLOW kan keta ko tu...aishhhhhh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...