Thursday, April 15, 2010

sudahkah anda membayar hutang????

Kawan2, sudahkah anda membayar utang PTPTN????
Aku dah risau gila ni..
Yang degree beribu2..
Pastu dah sambung belaja lagi, mintak tangguh bayar lagi...
Arghhhhhhhhhhhh!!!!!
Bila pk2 pasal duit ni, serius serabut gila hidup aku..
Serabut dgn hutang PTPTPU..opss..PTPTN yg banyak..
tp aku kira beruntung gak sbb aku half loan jek..
BUT...
disebabkan aku tak bayar langsung, hutang aku dah bertimbun...
dari
$$$$$$$$
.
.
.
.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

ADOILA...SAMA JE MCM AKU BUAT FULL LOAN...huhu
Nanti anak aku besar, seboleh2nya taknak dia berhutang lagi ngan PTPTN..
maknanya...
MAMA & PAPA kenala berusaha bekerja dengan gaji yg lagi tinggi...huhu
WAAAAAAAAAAAAAA....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...