Wednesday, March 10, 2010

first time blogging

salam..well,this is my first time blogging..huhu..actually,i've been interested in blogging dah lama dah..but, sebab dah terlalu malas nak bukak akaun, nak update itu ini sana sini,that had made my mission ni terbantut sikit..my husband pun ada encourage aku utk blogging ni..and akaun pun dia dah buatkan..hehe..punyala malas tahap gaban gila nak regist..tp beria2 nak blogging..but,after bukak akaun, and pernah post one entry, then, aku lupa password blog aku..hampeh..aku tanya husband aku,boleh pulak dia x ingat..so makin lama makin aku lupakan terus hasratku utk berblogging..huh..

Today, even aku tgh ada keje like proposal to be submitted this saturday, i tried to open again my new blog..hehe..berjaya gak..even x se'best' manapun blog aku ni, aku rasa best and puas ati dapat jugak buat..orang cakap blog ni, kita buat untuk memberikan pendapat kita tentang x kisahla isu apapun..byk orang buat untuk mengutarakan isu2 semasa mcm isu politik ke..and ada jugak blogger yg buat untuk menceritakan tentang kehidupan seharian dia..and ada jugak yg menggunakan blog for their business..well, it's up to us what we gonna do with our blog..what we think,we can express all what we feel in this blog..but yg paling penting, sensitive issue should be avoided..termasukla isu agama dan dasar kerajaan..hehe..

but for me,i dedicate this blog for my lovely daughter, Nur Humaira' Hannan..sebelum ni,mama tak penah ada keinginan nak ber'blogging' ni..tp apa yg aku rasa, bila kita ber'blogging' ni, at least kita akan sentiasa mengutamakan masa kita yg terhad..walaupun orang akan kata kita banyak buang dengan mengarang ayat2 di dalam blog, but for me, apa yg kita buat ni worth it kan??dengan kita ber'blogging' lebih banyak isu yg kita nak kupas and at the same time, boleh increase our interest in reading..btul tak???it's all from my opinion..different people,with different opinion rite?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...