Tuesday, March 23, 2010

sesi blend memblend!!haha

arini, hari Selasa..hehe..aku dengan jayanya telah mengusung blender dari rumah aku ke lab..purpose of doing this, nak masak kat lab..haha..tengokkan gaya aku,memang mcm nak masak..dgn angkut blender nya..

hehe..it's not what i'm doing here..aku terpaksa mengusung blender dari umah sebab nak blend Tomato leaves ni la..dah kering,nak kena blend..pastu extract pulak..tp bukan masalah keje byk..cuma risau kita guna blender kita..nak blend daun yg asalnya satu dua guni tu..terpaksa blend byk2 kali sampai panas blender aku..

bos aku sebenarnya suruh aku g cari blender baru..survey..then nanti claim..erm..kang aku cari yg baru,ada jela masalahnya..mahal sangatla..malas aku nak berdepan sume masalah2 kecik ni..solution nya, aku guna jer blender aku.,plus, brand SINGER..i guess, bolehla tahan lama kot nak blend daun seguni tu..so far, doesn't face any problem..hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...