Saturday, March 13, 2010

terlampau perihatin!!

well,bukan nak cite apa..just dari dulu sampai sekarang,aku memang heran dgn situasi kt jalanraya ni... jem gila2 punya jem la..aku ingat,memang ada accident ke ape kan..especially,kt Cheras and Ampang..on the way aku nak ke UPM...adoila...memang tension gila tambah2 masa peak hour..around kul 12 tghari ke atas...bila dah sampai Ampang,rasa nyesal mulala nak timbul...patutnya,aku amik Jln Duta tadi..tp tetap jem jugak..cuma xla lama sgt jem nya..

apa yg aku nak ckp ni,sebenarnya bila diperhatikan balik, jalan jadi sesak ni bukannya disebabkan apa sgt..yg menjadi peliknya, accident berlaku kt lane yg bertentangan..i mean, yg ada divider la...seriously, kalau tak disebabkan rakyat Malaysia yg terlampau perihatin yg amat sangat ni, jalanraya memang tak sesak..confirm seperti biasa..tp, yg menjadikan jalan raya jem tu sebabnya, driver2 keta kenderaan ni suka perlahankan keta and at the same time, sibuk je nak tengok apa yg berlaku..konon2 nak tengok, teruk sangat ke org yg accident tu??adoila rakyat Malaysia semua..aku ikutkan ati yg stay dlm keta ni, nak je sound and hon...bukan aku ni selfish, tapi berpada2la kalau nak menunjukkan keperihatinan pun....lainla kalau u all semua turun membantu yg patut..ni, setakat slow kan keta, then blah cemtu je..u all taktau ke action u all ni boleh menyesakkan jalan raya..erm...everytime everyday selalu je benda yg sama berlaku..lane yg kemalangan tu takde pulak sesak..lane yg tak berkaitan pulak yg sibuk lebih2..ni la rakyat Malaysia yg terlebih perihatin tak kena tempat...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...