Monday, May 10, 2010

Happy birthday to me!!!

Oh!!

HAPPY BIRTHDAY TO KU HASNAH!!!yg ke-28 tahun..OMG..aku dah 28tahun rupanya..pejam celik pejam celik sekejap je umur aku nak mencecah 30 tahun..2 more years, it's come to 30..apa yg aku dah achieved sekarang????

Tak perlu aku cerita apa yg aku dah achieved..even so many things yg aku belum dapat, but the most important things yg aku dah dapat adalah LOVELY HUSBAND AND DAUGHTER..inilah benda terpenting dalam hidup aku..and of course la termasuk family aku yg memang dah wujud dari aku kecik lagi..THANX for being with me for all this life..

Walaupun orang berkejar-kejaran nak jadi kaya..nak kumpul duit banyak2, tp aku, it doesn't matter..duit bg aku boleh dicari bila2 masa sahaja..kalau boleh, aku taknak jadi mcm orang yg kaya tapi lupa diri..riak..suka menunjuk kemewahan dan kesenangan yg dia ada sekarang..bagi aku,cukupla aku ada duit and duit tu cukup utk aku tampung kehidupan kami bertiga..and if pendapatan aku lebih banyak lagi, banyak lagi yg aku nak bagi pada parents aku..if i could..

Yang penting, Tuhan dapat panjangkan lagi umur aku..supaya aku diberi peluang untuk beribadat kepadaNYA..terlalu banyak dosa kalau diikutkan..samada sedar atau tidak sedar aku melakukan...banyak yg aku nak kecapi dari segi ibadatku..pengalaman lalu banyak mengajar aku..semoga Tuhan panjangkan lagi umur aku ni..yg paling penting, aku nak jadi isteri yg taat pada suami, anak yg solehah kepada ibubapaku, dan ibu yg mithali kepada anakku...THATS THE ONLY THINGS I WISH FOR!!!

Alangkah bagusnya kalau aku dapat balas kesemua jasa yg ibubapaku dah beri pada aku...memang....jasa ibubapa kita tak mungkin akan terbalas..thats what i believed..tak mungkin kita dapat membalas kesemua jasa ibubapa kita..yg penting, dikesempatan aku dipanjangkan umur ini, aku nak balas segala jasa abah dan mama..even aku tak dapat balas kesemuanya, dan dari segi duit, banyak lagi cara yg aku boleh balas..thats what i wish..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...